Παιδί 4+

Πώς να πείσετε το παιδί σας να τρώει πρωινό

Πώς να πείσετε το παιδί σας να τρώει πρωινό

Σύμφωνα με έρευνα του Κολεγίου King's του Λονδίνου, που δημοσιεύτηκε  στο βρετανικό περιοδικό «British Journal of Nutrition», τα παιδιά που παραλείπουν συχνά το πρωινό φαγητό, έχουν αυξημένη πιθανότητα να μη λαμβάνουν τις αναγκαίες για την ανάπτυξή τους ποσότητες θρεπτικών συστατικών. Αντίθετα, τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ», λαμβάνοντας τις αναγκαίες ποσότητες βιταμινών και μετάλλων. Η συγκεκριμένη μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν ένα στα τρία παιδιά (32%) που παρέλειπαν το πρωινό, δεν λάμβαναν την ελάχιστη συνιστώμενη ποσότητα σιδήρου (έναντι ποσοστού μόνο 4% για τα παιδιά που έτρωγαν κανονικά το πρωί). Επίσης, άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι μαθητές που καταναλώνουν πρωινό εμφανίζουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις, μικρότερο αριθμό απουσιών και καλύτερη ψυχοκοινωνική λειτουργία στο σχολείο. Μάλιστα αρκετές μελέτες έχουν δείξει πως το πρωινό μπορεί να συμβάλει σε μεγαλύτερη μαθησιακή ικανότητας και στην αυξημένη απόδοση των μαθητών.

 

Επειδή το πρωινό γεύμα είναι πολύ σημαντικό, δείτε πώς θα βάλουμε τα παιδιά στη διαδικασία να το απολαμβάνουν καθημερινά, για την καλύτερη υγεία και απόδοσή τους.

 

Δώστε το καλό παράδειγμα. Είναι πιο πιθανό να αρχίσει να «χτίζει» το παιδί υγιεινές συνήθειες, αν βλέπει τους γονείς του να τρώνε πρωινό γεύμα κάθε μέρα.

 

Δώστε τους τη δυνατότητα της επιλογής. Θα μπορούσαν να διαλέξουν εάν θέλουν δημητριακά ή ομελέτα.

 

Φροντίστε να έχετε πάντα αρκετό χρόνο το πρωί. Το ζητούμενο είναι να μην βιάζεστε για να μην είστε αγχωμένοι και να μπορείτε να απολαύσετε το πρωινό μαζί με τα παιδιά.

 

Έχετε πάντα πάνω στο τραπέζι εύκολα υγιεινά σνακ, όπως ένα μπολ με φρούτα, ή μπάρες δημητριακών, ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε κάτι υγιεινό, όταν η οικογένεια βιάζεται.

 

Ξεκαθαρίστε στο παιδί ότι δεν τρώμε πάντα όσα μας αρέσουν, αλλά και τροφές ή ροφήματα που μας κάνουν καλό.

 

Ενθαρρύνετε το παιδί να σας βοηθάει στην προετοιμασία του πρωινού, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, για να εξοικειωθεί με τη διαδικασία. Μπορεί να φαντάζει απλό, όμως θα βοηθήσει πολύ στη μείωση του αρνητισμού του μικρού σας.

 

Ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές πρωινού για το παιδί;

 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης με μέλι ή φρούτα και γάλα χαμηλών λιπαρών
  • Αυγό βραστό με μια φέτα ψωμί του τοστ 
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης με ένα τριγωνάκι τυρί 
  • Γάλα χαμηλών λιπαρών και μια μπάρα δημητριακών-φρούτων 
  • Γιαούρτι με φρούτο και μέλι
  • Ψωμάκι ολικής άλεσης για σάντουιτς με μαργαρίνη και μαρμελάδα 
     

Με τη συνεργασία της Νίκης Τσίγκρη (διαιτολόγος-διατροφολόγος)







Tags

βιταμίνες, γάλα, πρωινό, φαγητό


1020


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Το μωρό βγήκε από το μαιευτήριο: Οι πρώτες μέρες

Το μωρό βγήκε από το μαιευτήριο: Οι πρώτες μέρες

Για να σας δώσουν το μωράκι σας από το μαιευτήριο, θα πει ότι είναι γερό, χωρίς προβλήματα. Φεύγοντας από το μαιευτήριο, θα έχετε πάρει οδηγίες διατροφής από τους παιδίατρους.

Ιανουάριος 08,2014

Όταν το παιδί δεν πίνει γάλα

Όταν το παιδί δεν πίνει γάλα

Το παιδί σας δεν θέλει να πιει γάλα; Αντιμετωπίστε το με ψυχραιμία! Το Ανθομέλι σας δίνει συμβουλές, ιδέες και προτάσεις «καμουφλαρίσματος».

Σεπτέμβριος 14,2015

ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: Ο «Πλούτος» του...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.