Κάθε εβδομάδα συζητάμε τα πιο καίρια θέματα της μητρότητας.

Ξυπνητήρι, σ΄αγαπώ (#not)

Ξυπνητήρι, σ΄αγαπώ (#not)

 

Λυδία Ζάνη

 

 

 

Της Λυδίας Ζάνη 

Tips για ένα πιο χαρούμενο πρωινό ξύπνημα με τα παιδιά (λέμε τώρα…)

 

 

 

1.       Ξυπνήστε 10 λεπτά νωρίτερα από την υπόλοιπη οικογένεια.Μπορεί να ακούγεται παράλογη θυσία -γιατί αυτά τα δέκα λεπτάκια ακόμα κάτω από το ζεστό πάπλωμα είναι πραγματικά απολαυστικά- αλλά αξίζει τον κόπο, πιστέψτε με. Θα σηκωθείτε σαν άνθρωποι και όχι κουτρουβαλώντας από το κρεβάτι, θα έχετε 5 λεπτά αποκλειστικού χρόνου με τον εαυτό σας, (μη γελάτε – δεν είναι αυτονόητο) ετοιμάζοντας τον καφέ σας και το βασικότερο: θα έχει ανοίξει το δικό σας μάτι πριν αρχίσετε τον αγώνα για να ανοίξουν τα μάτια τους οι υπόλοιποι.

 

 

2.       Φροντίστε να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα έτοιμα από το προηγούμενο βράδυ. Είναι μεγάλη ανακούφιση να μην ψάχνετε απεγνωσμένα στις 7 το πρωί τι θα φορέσουν τα παιδιά και τι θα φάνε στο διάλειμμα. Επομένως, τοστάκια, ταπεράκια, παγούρια και οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε, προετοιμάστε τα αποβραδίς και θα με θυμηθείτε.

 

 

3.       Πάρτε απόφαση ότι τα παιδιά θα δυσκολεύονται να ξυπνήσουν τις καθημερινές και θα πετάγονται σαν ελατήρια από το κρεβάτι τα σαββατοκύριακα. Είναι νόμος του Μέρφυ και δυστυχώς δεν θα τον αλλάξετε εσείς. Επομένως, το να καταριέστε την κακή σας μοίρα όταν τραβάτε το παιδί σας από το πόδι για τέταρτη φορά για να το βγάλετε από το κρεβάτι, δεν θα βοηθήσει- μόνο αρνητικά vibes προσφέρει στην ατμόσφαιρα.

 

 

4.       Μην ετοιμάζετε για πρωινό κάτι που ξέρετε από πριν ότι θα σας φέρει δυσκολίες, είτε στην προετοιμασία, είτε στην κατανάλωση. Κοινώς, τα παιδιά θα τρώνε το πρωί μόνο ό,τι τους αρέσει, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα το φάνε γρήγορα, χωρίς γκρίνια και χωρίς πασαλείμματα.

 

 

5.       Μην ανοίγετε τηλεόραση. Θα αποτελέσει νούμερο 1 παράγοντα καθυστέρησης. Τα παιδιά αποχαυνώνονται με το κουτάλι στα χέρια βλέποντας κινούμενα σχέδια κι εσείς μπορεί να χάσετε χρόνο ακούγοντας τα νέα της ημέρας. Τηλεόραση #not.

 

 

6.       Βάλτε μουσική. Όσο κι αν δυσκολεύεστε να βρείτε το κέφι και την όρεξη πρωί-πρωί, η μουσική πάντα βοηθάει. Διαλέξτε τραγούδια που αρέσουν σε όλους σας, δώστε ένταση και ξεκινήστε λίγο πιο δυναμικά τη μέρα σας. Και μπορεί να σας βοηθήσει περισσότερο από όσο φαντάζεστε ώστε να βρείτε την ενέργεια που σας λείπει.

 

 

7.       Δώστε το ρυθμό. Δυστυχώς τα παιδιά θέλουν κοουτσάρισμα για να προετοιμαστούν το πρωί. Ο αυτόματος πιλότος δεν δουλεύει τέτοιες ώρες. Κοινώς, θα χρειαστεί να σπρώχνετε  λίγο την κατάσταση ώστε να περνούν από το ένα βήμα στο επόμενο: ξύπνημα, πλύσιμο, πρωινό, ντύσιμο, παπούτσια, τσάντες, εξώπορτα.

 

 

8.       Μην αναλώνεστε σε δουλειές που μπορούν να περιμένουν. Θα αδειάσετε το πλυντήριο πιάτων κάποια άλλη στιγμή, θα καθαρίσετε το νιπτήρα το απόγευμα. Το πρωί κάνουμε μόνο τα απαραίτητα!

 

 

9.       Σκεφτείτε ότι υπάρχουν πολλά πρωινά που και εσείς οι ίδιοι θα θέλατε να γυρίσετε από την άλλη και να ξαναβουλιάξετε στο αναπαυτικό σας κρεβατάκι αντί να σηκωθείτε και να κάνετε εκείνα που πρέπει. Ναι, είστε οι ενήλικοι της υπόθεσης και δεν σας επιτρέπεται να φερθείτε ανάλογα, αλλά τα παιδιά, είναι παιδιά. Και προφανώς δεν μπορούν να το διαχειριστούν πάντα με επιτυχία. Ψυχραιμία. Ενίοτε μπορείτε να αγκαλιαστείτε και να κλάψετε παρέα πριν φύγετε για το σχολείο εξηγώντας τους ότι κι εσείς θα προτιμούσατε το πρωινό χουζούρι.

 

 

10.     Κάντε σημαία σας το ρητό: «Ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις- αγάπησέ το». Το πρωινό ξύπνημα και η προετοιμασία των παιδιών για το σχολείο θα υπάρχει στη ζωή σας για πολλά χρόνια ακόμα. Προσπαθήστε να το ευχαριστηθείτε!








1175


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.


Απλά tips για να μάθει το παιδί να...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.