Η δίαιτα με τα καλοκαιρινά φρούτα για να χάσετε -5 κιλά

Η δίαιτα με τα καλοκαιρινά φρούτα για να χάσετε -5 κιλά

Αν βιάζεστε να χάσετε κάποια κιλά, αυτή είναι η ιδανική εποχή και τα δροσερά φρούτα του καλοκαιριού θα γίνουν οι καλύτεροι σας σύμμαχοι.

 

Δευτέρα

 

Πρωινό:1 φλιτζάνι καφέ, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με 1 κουταλάκι γλυκού μαργαρίνη και 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής, (όπως βερίκοκο ή ροδάκινο).
Μεσημεριανό: 200 γραμμ. ψητό ψάρι (τσιπούρα, σαργό, σφυρίδα, συναγρίδα) και 1 μπολ σαλάτα.

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με άπαχο γιαούρτι και 1-2 φλιτζάνια φρούτα της επιλογής σας.

 

Τρίτη

 

Πρωινό: 1 ποτήρι φυσικό χυμό και 1 τοστ με 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά και 1 φέτα γαλοπούλα.

Δεκατιανό: 2 μικρά φρούτα εποχής.

Μεσημεριανό:1 φλιτζάνι φασολάκια λαδερά με λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 1 φέτα ψωμί, και 1 φλιτζάνι σαλάτα ντομάτα με αγγούρι.

Βραδινό:1 κριθαρένιο παξιμάδι με 2 φέτες τυρί χαμηλό σε λιπαρά και σαλάτα μαρούλι.

Τετάρτη

 

Πρωινό:1 φλιτζάνι καφέ, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, με 1 κουταλάκι γλυκού μαργαρίνη και 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Δεκατιανό:1 γιαούρτι με φρούτα.

Μεσημεριανό: Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας και 1 μπολ σαλάτα.

Βραδινό: Ομελέτα με 2 ασπράδια, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 κομμάτι τυρί φέτα, 1 μπολ σαλάτα.

 

Πέμπτη

 

Πρωινό: 2 φρούτα εποχής και 2 κριτσίνια

Δεκατιανό: Γιαούρτι με φρούτα

Μεσημεριανό: Σαλάτα του σεφ με λαχανικά εποχής, 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 κουταλιά σούπας μαγιονέζα light.

Βραδινό: Μια μερίδα μπιφτέκια ψητά στη σχάρα με 2 πατάτες βραστές, 1 φέτα ψωμί, και σαλάτα μαρούλι όση θέλετε.

 

Παρασκευή

 

Πρωινό:1 μπολ δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 φλιτζάνι γάλα 1,5%.

Δεκατιανό: 2 φρούτα.

Μεσημεριανό: Μια μερίδα ψητό στήθος κοτόπουλου, χωρίς πέτσα, λίγο βρασμένο ρύζι και 1 μπολ σαλάτα.

Βραδινό: Ένα μεγάλο μπολ φρούτα και ένα άπαχο γιαούρτι.

 

Σάββατο

 

Πρωινό: 2 φρούτα εποχής και 2 κριτσίνια

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με δυο φρούτα εποχής

Μεσημεριανό: 120 γραμμ. σολομός, ψημένος και 1 μεγάλο μπολ σαλάτα.

Βραδινό: Σαλάτα του σεφ  με λαχανικά εποχής, μία φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, μία φέτα γαλοπούλα και 1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα light.

 

Κυριακή

 

Πρωινό: 1 γιαούρτι με φρούτα.

Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών με φρούτα

Μεσημεριανό: Μια μοσχαρίσια μπριζόλα ψητή με 1 φλιτζάνι βρασμένο ρύζι και 1 μπολ σαλάτα.

Βραδινό: Σαλάτα χωριάτικη με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

 

Με τη συνεργασία της Νίκης Τσίγκρη, διαιτολόγος-διατροφολόγος

Share on facebook

Σχετικά Άρθρα

Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ Moms club και δε θα χάσεις…
delta-moms-loginRegisterForm
Συνδέσου στο προφίλ σου για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Δεν είσαι μέλος; Κάνε εγγραφή εδώ
Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ moms club για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
Αποδέχομαι την αποστολή ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού για προωθητικούς σκοπούς (ενημέρωση σχετικά με ανακοινώσεις για διεξαγωγή διαγωνισμών, κληρώσεων, νέες καμπάνιες, νέα προϊόντα, νέες προσφορές, νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.deltamoms.gr μέσω:
Εγγραφή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
Έχει αποσταλεί e-mail στη διεύθυνση που δήλωσες. Παρακαλούμε έλεγξε τα e-mail σου για να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου.
Κλείσιμο
Συγχαρητήρια για την εγγραφή σου!
Συνδέσου τώρα στο προφίλ σου για ξεκινήσεις να επωφελείσαι από τα μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Για να αλλάξεις τον κωδικό σου, συμπλήρωσε το παρακάτω πεδίο με το email που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου.
Υποβολή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
delta_moms_pass_visible
ΑΛΛΑΓΗ
Συνδέσου εδώ