Πώς να πείσετε το παιδί σας να τρώει πρωινό

Πώς να πείσετε το παιδί σας να τρώει πρωινό

Σύμφωνα με έρευνα του Κολεγίου King’s του Λονδίνου, που δημοσιεύτηκε  στο βρετανικό περιοδικό «British Journal of Nutrition», τα παιδιά που παραλείπουν συχνά το πρωινό φαγητό, έχουν αυξημένη πιθανότητα να μη λαμβάνουν τις αναγκαίες για την ανάπτυξή τους ποσότητες θρεπτικών συστατικών. Αντίθετα, τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ», λαμβάνοντας τις αναγκαίες ποσότητες βιταμινών και μετάλλων. Η συγκεκριμένη μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν ένα στα τρία παιδιά (32%) που παρέλειπαν το πρωινό, δεν λάμβαναν την ελάχιστη συνιστώμενη ποσότητα σιδήρου (έναντι ποσοστού μόνο 4% για τα παιδιά που έτρωγαν κανονικά το πρωί). Επίσης, άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι μαθητές που καταναλώνουν πρωινό εμφανίζουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις, μικρότερο αριθμό απουσιών και καλύτερη ψυχοκοινωνική λειτουργία στο σχολείο. Μάλιστα αρκετές μελέτες έχουν δείξει πως το πρωινό μπορεί να συμβάλει σε μεγαλύτερη μαθησιακή ικανότητας και στην αυξημένη απόδοση των μαθητών.

 

Επειδή το πρωινό γεύμα είναι πολύ σημαντικό, δείτε πώς θα βάλουμε τα παιδιά στη διαδικασία να το απολαμβάνουν καθημερινά, για την καλύτερη υγεία και απόδοσή τους.

 

Δώστε το καλό παράδειγμα. Είναι πιο πιθανό να αρχίσει να «χτίζει» το παιδί υγιεινές συνήθειες, αν βλέπει τους γονείς του να τρώνε πρωινό γεύμα κάθε μέρα.

 

Δώστε τους τη δυνατότητα της επιλογής. Θα μπορούσαν να διαλέξουν εάν θέλουν δημητριακά ή ομελέτα.

 

Φροντίστε να έχετε πάντα αρκετό χρόνο το πρωί. Το ζητούμενο είναι να μην βιάζεστε για να μην είστε αγχωμένοι και να μπορείτε να απολαύσετε το πρωινό μαζί με τα παιδιά.

 

Έχετε πάντα πάνω στο τραπέζι εύκολα υγιεινά σνακ, όπως ένα μπολ με φρούτα, ή μπάρες δημητριακών, ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε κάτι υγιεινό, όταν η οικογένεια βιάζεται.

 

Ξεκαθαρίστε στο παιδί ότι δεν τρώμε πάντα όσα μας αρέσουν, αλλά και τροφές ή ροφήματα που μας κάνουν καλό.

 

Ενθαρρύνετε το παιδί να σας βοηθάει στην προετοιμασία του πρωινού, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, για να εξοικειωθεί με τη διαδικασία. Μπορεί να φαντάζει απλό, όμως θα βοηθήσει πολύ στη μείωση του αρνητισμού του μικρού σας.

 

Ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές πρωινού για το παιδί;

 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης με μέλι ή φρούτα και γάλα χαμηλών λιπαρών
  • Αυγό βραστό με μια φέτα ψωμί του τοστ 
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης με ένα τριγωνάκι τυρί 
  • Γάλα χαμηλών λιπαρών και μια μπάρα δημητριακών-φρούτων 
  • Γιαούρτι με φρούτο και μέλι
  • Ψωμάκι ολικής άλεσης για σάντουιτς με μαργαρίνη και μαρμελάδα 
     

Με τη συνεργασία της Νίκης Τσίγκρη (διαιτολόγος-διατροφολόγος)

Share on facebook

Σχετικά Άρθρα

Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ Moms club και δε θα χάσεις…
delta-moms-loginRegisterForm
Συνδέσου στο προφίλ σου για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Δεν είσαι μέλος; Κάνε εγγραφή εδώ
Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ moms club για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
Αποδέχομαι την αποστολή ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού για προωθητικούς σκοπούς (ενημέρωση σχετικά με ανακοινώσεις για διεξαγωγή διαγωνισμών, κληρώσεων, νέες καμπάνιες, νέα προϊόντα, νέες προσφορές, νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.deltamoms.gr μέσω:
Εγγραφή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
Έχει αποσταλεί e-mail στη διεύθυνση που δήλωσες. Παρακαλούμε έλεγξε τα e-mail σου για να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου.
Κλείσιμο
Συγχαρητήρια για την εγγραφή σου!
Συνδέσου τώρα στο προφίλ σου για ξεκινήσεις να επωφελείσαι από τα μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Για να αλλάξεις τον κωδικό σου, συμπλήρωσε το παρακάτω πεδίο με το email που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου.
Υποβολή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
delta_moms_pass_visible
ΑΛΛΑΓΗ
Συνδέσου εδώ