Άλλαξε με 5+1 απλά βήματα

Άλλαξε με 5+1 απλά βήματα

 

Της Γεωργίας Λαμπριανίδη

 

 

Οι στόχοι κάθε νέας χρονιάς που κερδίζουν το χρυσό και το ασημένιο μετάλλιο, με βάση έρευνες και στατιστικά, είναι να γραφτείς στο γυμναστήριο και να ξεκινήσεις δίαιτα. Μαζί με αυτούς θα προτείνω απλά καθημερινά βήματα για μέρες πιο χαρούμενες και ήρεμες.

 

1) Βγάλε από το πρωινό σου λεξιλόγιο τις φράσεις «ωχ πάλι Δευτέρα» ή «ωχ πάλι δουλειά». Να προσπαθείς περισσότερο καθώς σηκώνεσαι από το κρεβάτι να απομακρύνεις κάθε κακή διάθεση – με ό,τι κι αν είναι αυτό που την έχει προκαλέσει. Το σήμερα είναι κομμάτι της ζωής μας κι οφείλουμε να το φροντίσουμε όσο μπορούμε με αγάπη. Μην ξεκινάς την ημέρα σου με γκρίζα χρώματα.

 

2) Περιόρισε τις εντάσεις ανάμεσα στα πρωινά δρομολόγια όταν οδηγάς. Είτε δικαίως είτε αδίκως, ακούς χαρακτηρισμούς και βλέπεις φάτσες ξυνισμένες. Σε καταλαβαίνω, μα μην αφήσεις τον κύριο που πετάχτηκε από το στοπ να σου χαλάσει τη διάθεση κι ας σου είπε πως καλύτερα να πλένεις πιάτα από το να οδηγάς. Δεν φταις εσύ άλλωστε που είχε στοπ αλλά δεν ήθελε να σταματήσει. Είναι δύσκολο, το ξέρω, μα προσπάθησε να μην το αφήσεις όλο αυτό να σου χαλάσει την ημέρα.

 

3) Χαμογέλα όσο περισσότερο μπορείς χωρίς να σε νοιάζουν οι ρυτίδες. «Τσάκισε» το πρόσωπό σου, τσαλάκωσε την εικόνα σου, κάνε πιο συχνά γκριμάτσες. Βγάλε τον πιο δυνατό σου ήχο γελώντας. Να χαμογελάς και στους ξένους, στους ανθρώπους που συναντάς στον δρόμο ή στα μαγαζιά που μπαίνεις. Πες πιο συχνά σε αγαπώ και σε ευχαριστώ.

 

4) Να κοιτάζεις ψηλά. Το σκυμμένο κεφάλι λόγω κινητού, ντροπής ή χαμηλής αυτοπεποίθησης μπορεί να περιοριστεί. Να κοιτάζεις πιο συχνά τον ήλιο, τον ουρανό, τα σύννεφα, τα πουλιά που πετούν και τις άσπρες γραμμές που δημιουργούν τα αεροπλάνα πετώντας. Μην σκύβεις το κεφάλι. Η μέρα σου έχει τόσες ομορφιές, τόσα χρώματα και ήχους… εστίασε σε αυτές. Μην φοβάσαι την βροχή, άσε την να σε αγγίξει.

 

5) Μην αγχώνεσαι για το μέλλον. Να σε νοιάζει μόνο το σήμερα και το αύριο στην κυριολεξία. Κάθε μέρα αυτό, το επόμενο 48ωρο μόνο. Αυτό που θα συμβεί το Σάββατο άφησε το να σε «αγχώσει» την Παρασκευή.

 

6) Αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στη διατροφή σου και βάλ’ τη στις προτεραιότητές σου. Καθώς είμαστε ό,τι τρώμε, κατανάλωσε όσο πιο συχνά μπορείς τροφές με πολλά θρεπτικά στοιχεία και κάνε εναλλαγές με αυτά. Μην ξεχνάς να κουβαλάς υγιεινά σνακ μαζί σου, στην τσάντα ή στο αυτοκίνητο.

 

Καλή χρονιά!

Share on facebook

Σχετικά Άρθρα

Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ Moms club και δε θα χάσεις…
delta-moms-loginRegisterForm
Συνδέσου στο προφίλ σου για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Δεν είσαι μέλος; Κάνε εγγραφή εδώ
Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ moms club για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
Αποδέχομαι την αποστολή ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού για προωθητικούς σκοπούς (ενημέρωση σχετικά με ανακοινώσεις για διεξαγωγή διαγωνισμών, κληρώσεων, νέες καμπάνιες, νέα προϊόντα, νέες προσφορές, νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.deltamoms.gr μέσω:
Εγγραφή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
Έχει αποσταλεί e-mail στη διεύθυνση που δήλωσες. Παρακαλούμε έλεγξε τα e-mail σου για να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου.
Κλείσιμο
Συγχαρητήρια για την εγγραφή σου!
Συνδέσου τώρα στο προφίλ σου για ξεκινήσεις να επωφελείσαι από τα μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Για να αλλάξεις τον κωδικό σου, συμπλήρωσε το παρακάτω πεδίο με το email που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου.
Υποβολή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
delta_moms_pass_visible
ΑΛΛΑΓΗ
Συνδέσου εδώ