Η δίαιτα της θάλασσας: Χάστε -3 κιλά με τη δίαιτα με ψάρια και θαλασσινά

Η δίαιτα της θάλασσας: Χάστε -3 κιλά με τη δίαιτα με ψάρια και θαλασσινά

Μια υγιεινή δίαιτα με ψάρια και τα θαλασσινά, που θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά ενώ παράλληλα υπόσχεται να μειώσει και τη χοληστερόλη.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα

Δεκατιανό: Μια μπανάνα

Μεσημεριανό: Μια μικρή μερίδα σαρδέλες ψητές και πράσινη σαλάτα

Σνακ: 1 φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

Βραδινό: Κρύα σούπα ντομάτας με ελάχιστο ωμό λάδι

 

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα και 1 φλιτζάνι δημητριακά Δεκατιανό: 10-15 ανάλατα  αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μια μερίδα σολομός στη σχάρα με χόρτα

Σνακ: Ένα γιαούρτι και ένα φρούτο

Βραδινό: Σαλάτα ζυμαρικών με 1 φλιτζάνι πένες, ένα μικρό τόνο νερού, ντοματίνια και λίγο ελαιόλαδο

 

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι

Μεσημεριανό: Μια μερίδα ψάρι ψητό στη σχάρα με λίγο λαδολέμονο και μια μερίδα βραστά λαχανικά

Σνακ: 1 μικρό φρούτο

Βραδινό: 1 μπιφτέκι βοδινό στη σχάρα με μια μικρή ωμή σαλάτα

 

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί και ένα κομμάτι τυρί φέτα

Δεκατιανό: 10 -15 ανάλατα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Σαλάτα με όσπρια (1 φλιτζάνι) και 1 πιπεριά πράσινη, 5 – 6 ντοματίνια, φρέσκο δυόσμο, 1 κομμάτι φέτα και λίγο ελαιόλαδο

Σνακ: 20 ρόγες σταφύλι

Βραδινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό:1 φλιτζάνι άπαχο γάλα και 1 φλιτζάνι δημητριακά

Δεκατιανό: 1 μικρή μπανάνα

Μεσημεριανό: 1 μικρή λιβανέζικη πίτα, 1 μικρό τόνο νερού τονάκι, 1 κουταλάκι μουστάρδα, μαρούλι

Σνακ: 2 σύκα

Βραδινό: Τόνος στη σχάρα και σαλάτα

 

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό:1 φέτα ψωμί και ένα κομμάτι τυρί φέτα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι

Μεσημεριανό: Ένας ντάκος με 1 παξιμάδι κριθαρένιο, 1κομμάτι φέτα, αγγουράκι, ντομάτα, λάδι, ξίδι

Σνακ : 20 ρόγες σταφύλι

Βραδινό: 1 μπιφτέκι βοδινό στη σχάρα και σαλάτα

 

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

Δεκατιανό: 3 φρυγανιές σικάλεως, 1 κομμάτι τυρί

Μεσημεριανό: Μια μερίδα σαρδέλες στη σχάρα και μια σαλάτα με διάφορα χόρτα, λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι

Σνακ: 1 μπανάνα

Βραδινό: 5 – 6 μεγάλες γαρίδες, σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο.

 

Με τη συνεργασία της Νίκης Τσίγκη, διαιτολόγος-διατροφολόγος

Share on facebook

Σχετικά Άρθρα

Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ Moms club και δε θα χάσεις…
delta-moms-loginRegisterForm
Συνδέσου στο προφίλ σου για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Δεν είσαι μέλος; Κάνε εγγραφή εδώ
Γίνε μέλος στο ΔΕΛΤΑ moms club για να επωφεληθείς από μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
Αποδέχομαι την αποστολή ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού για προωθητικούς σκοπούς (ενημέρωση σχετικά με ανακοινώσεις για διεξαγωγή διαγωνισμών, κληρώσεων, νέες καμπάνιες, νέα προϊόντα, νέες προσφορές, νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.deltamoms.gr μέσω:
Εγγραφή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
Έχει αποσταλεί e-mail στη διεύθυνση που δήλωσες. Παρακαλούμε έλεγξε τα e-mail σου για να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου.
Κλείσιμο
Συγχαρητήρια για την εγγραφή σου!
Συνδέσου τώρα στο προφίλ σου για ξεκινήσεις να επωφελείσαι από τα μοναδικά προνόμια.
delta_moms_pass_visible
*Υποχρεωτικά πεδία
Σύνδεση
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Για να αλλάξεις τον κωδικό σου, συμπλήρωσε το παρακάτω πεδίο με το email που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου.
Υποβολή
Είσαι ήδη μέλος; Συνδέσου εδώ
delta_moms_pass_visible
ΑΛΛΑΓΗ
Συνδέσου εδώ